Sponsor een kind

Een van de projecten die Stichting de Gele Vlieger ondersteunt is foster home BaiHua Kids. Dit foster home is volledig afhankelijk van donaties. De donaties worden gebruikt voor de dagelijkse kosten van het foster home. De uitgaven bestaan uit een klein salaris voor de nanny’s die 24-uurszorg verlenen, huur, gas/elektriciteit, voeding en medische verzorging. Bijna alle kinderen in het foster home hebben 24 uur per dag verzorging en behandeling nodig. Zonder deze donaties zouden de kinderen terug moeten naar de reeds overvolle kindertehuizen, waar sommige kinderen, gezien de ernst van hun medische aandoeningen, waarschijnlijk niet zouden overleven.

U kunt een bijdrage leveren door een kindje te sponsoren voor 20 euro per maand. Als u meer wilt weten over een bepaald kindje, kunt u op zijn of haar foto klikken. U ziet dan een beschrijving en een knop voor een sponsorformulier. Nadat u sponsor bent geworden, houden wij u op de hoogte van de ontwikkeling van het kindje door u tweemaal per jaar een update te sturen. U kunt het kindje dat u sponsort ook volgen via Facebook en onze website.

Naast kindsponsoring bestaat ook de mogelijkheid om een donatie te geven voor een door uzelf gekozen bedrag (via rekeningnummer NL65RABO0315049065 t.n.v. Stichting De Gele Vlieger) of om een van onze vaste donateurs te worden via ons donatieformulier.