Sponsor als bedrijf

Hoe uw bedrijf kan helpen

Voor een bedrijf is sponsoren van een project of activiteit een aantrekkelijke manier om te tonen aan medewerkers, klanten en relaties dat men maatschappelijk betrokken is. U kunt een evenement, jubileum of de opbrensgt van een sponsorloop opdragen aan Stichting De Gele Vlieger.

Als tegenprestatie noemen wij u op onze website en op onze facebookpagina. Ook is er de mogelijkheid om te adverteren in onze nieuwsbrief.

Er zijn verschillende mogelijkheden om ons te steunen en zo samen kinderen helpen een veilig thuis te geven.

1. Kom in actie

Organiseer met je collega’s een leuke (sportieve) activiteit. En kom zo in actie voor de kinderen in China.

2. Sponsor een kind

Sponsor voor €20 per maand een kindje uit foster home Baihua kids. U ontvangt twee keer per jaar een update en een foto. Volg zo de ontwikkeling van het kind.

3. Een donatie

Steun door middel van een eenmalige gift of word donateur.

4. Doneer goederen

U kunt goederen doneren die nodig zijn in het foster home, maar die in China moeilijk of niet te verkrijgen zijn. Of u doneert goederen die wij kunnen verkopen op markten waar we met een kraam staan of die wij kunnen gebruiken voor verlotingen. In beide gevallen zullen wij als tegenprestatie reclame maken voor uw bedrijf.